maandag 23 februari 2009

Fotoshoot met mijn kleindochter

Hallo allemaal,

Vrijdag kwam mijn kleindochter weer eens logeren en ik heb samen met haar een fotoshoot gedaan.
Het leuke ervan is nu dat ze het een beetje begrijpt en er ook voor gaat zitten/liggen.
Mijn dochter was erbij en het was een leuke shoot geworden.


Hier Lynn's 1e pose ze ging er helemaal voor liggen uiteraard moest mijn dochter (haar moeder) het even voordoen maar het werkte wel.
En elke keer zei ze laatu sien latuh sien.
Ze wilde steeds de foto die ik gemaakt had terug zien op de camera.


Deze foto is ook goed gelukt. Zou ook zo een pasfoto kunnen zijn.

Deze foto heb ik dan in sepia bewerkt het leuke van deze foto is dat ze er plezier in heb.



Samen met mijn vrouw ook nog op de foto.


Samen met haar moeder nog op de foto.
Ook van Laura heb ik nog wat shoots alleen gedaan.


Mooi close up gemaakt en ook Laura in een kimono.



Dit waren ze ongeveer ben je nou ook geintereseerd in een fotoshoot of wil je nog meer foto's zien ga dan naar http://www.dfsdo.nl .

Groeten Koos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten